Verzendinformatie

Verzenden

Antwoord:

Bij KITSHOP.nl bieden wij onze pakketten aan via PostNL. PostNL bezorgt pakketten van maandag tot en met zaterdag in verschillende tijdvensters.

Antwoord:

Voorraadartikelen die vóór 17:00 uur besteld zijn worden dezelfde dag nog verzonden. Normaal gesproken worden leveringen de volgende dag aangeboden. De bezorgduur van pakketten naar het buitenland hangt af van de bestemming.

Antwoord:

Ja! Kies bij het bestellen voor de gewenste afleverdatum en wij zorgen ervoor dat uw pakket die dag wordt aangeboden. 

Antwoord:

In de e-mail die je ontvangt met de track & trace code zie je het verwachte tijdvak van de levering. Helaas hebben wij geen invloed op de levertijden van onze koeriersdiensten.

Antwoord:

Ja! Zodra jouw levering verzonden wordt ontvang je een e-mail met daarin jouw track & trace code waarmee je jouw pakket live kan volgen.

Antwoord:

Bij bestellingen onder de € 50,- (excl. btw) brengen wij € 5,95 (excl. btw) in rekening voor verzending binnen Nederland. Bij bestellingen boven de € 50,- (excl. btw) verzenden wij gratis binnen Nederland.

Indien de bestelling naar België en Duitsland wordt verzonden dan brengen wij hiervoor € 7,95 (excl. btw) in rekening.

Antwoord:

Ja! Indien je aan de gestelde voorwaarden voldoet van de Belastingdienst dan kun je dit bij een levering aangeven. Wij leveren aan België en Duitsland.

Antwoord:

Ja! Wanneer je bij het verzendadres het buitenlandse adres invult wordt automatisch de juiste porto berekend. Wij verzenden naar België en Duitsland.

Antwoord:

Wij hergebruiken zoveel mogelijk verpakkingen en opvulmiddelen. Het kan daarom voorkomen dat je bestelling in een doos komt van een ander merk dan je verwacht.

Antwoord:

Wij hergebruiken zoveel mogelijk verpakkingen en opvulmiddelen. Het kan daarom voorkomen dat je bestelling in een doos komt van een ander merk dan je verwacht.

Bezorgen

Antwoord:

Indien jouw pakket niet is aangekomen, dan verzoeken wij je ons een e-mail te sturen naar info@kitshop.nl of om telefonisch contact met ons op te nemen via 013-7855841. Dan gaan wij ons best doen om het pakketje te traceren en anders komen we samen tot een oplossing.

Antwoord:

Indien je niet thuis bent op het moment van bezorging en het pakket ook niet bij je buren kan worden afgegeven, dan wordt jouw pakket de volgende dag bij een PostNL ServicePoint in de buurt afgeleverd. PostNL informeert jou hierover per 1 juli 2022 alleen nog maar digitaal.

Antwoord:

Wij werken samen met PostNL.

Antwoord:

Ja! Wij verzenden ook pakketten naar België en Duitsland.

Antwoord:

Indien jouw bestelling beschadigd is geraakt, dan verzoeken wij u ons een e-mail te sturen met foto’s naar info@kitshop.nl of om telefonisch contact met ons op te nemen via 013-7855841. Vanzelfsprekend gaan wij dan zo snel mogelijk op zoek naar een gepaste oplossing.
Let op! Purschuim kunnen wij helaas niet retour nemen. Wanneer Purschuim langere tijd plat heeft gelegen kan het interne ventiel dicht/vast gaan zitten. Na verloop van tijd zijn deze dan ook niet meer te gebruiken. Buiten het magazijn om is het voor ons helaas niet meer te controleren.

Antwoord:

Het kan helaas gebeuren dat je de verkeerde goederen hebt besteld. Indien dit het geval is vragen dan verzoeken wij je om ons een e-mail te sturen naar info@kitshop.nl of om telefonisch contact met ons op te nemen via 013-7855841.
n boven de € 50,- (excl. btw) verzenden wij gratis binnen Nederland.

Indien de bestelling naar België en Duitsland wordt verzonden dan brengen wij hiervoor € 7,95 (excl. btw) in rekening.

Antwoord:

Stuur je vraag aan ons via de contactpagina op de webshop of stuur een e-mail naar info@kitshop.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op om je vraag te beantwoorden.

Antwoord:

Klachten kunnen telefonisch worden doorgegeven via 013-7855841 of per e-mail via info@kitshop.nl