BESTELLEN & BETALEN
BESTELLEN
Hoe maak ik een account aan en/of hoe log ik in met mijn account?
Antwoord:
Een account aanmaken is mogelijk door op de afrekenpagina een account aan te maken. Vanuit daar kan je inloggen of een nieuw account aanmaken. Je kan ook gewoon klikken, wel zo makkelijk.
Voordelen van bestellen via onze online webshop op een rij:
- Gelijk een bevestiging van je bestelling en niet meer wachten op een bevestiging via mail.
Let op: om een bestelling op rekening te kunnen plaatsen, moet je eerst inloggen met je zakelijke account. Eenmaal ingelogd verschijnt de optie ‘op rekening’ bij de check out.
Ik wil mijn bestelling wijzigen of annuleren, hoe doe ik dat?
Antwoord:
Een foutje tijdens het bestellen kan gebeuren. De snelste manier is om telefonisch contact op te nemen via 013-2340034. Houd je ordernummer bij de hand. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 uur tot 17:00 uur.
Je kan ook een e-mail sturen naar info@kitshop.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Let op, hiermee kunnen wij niet garanderen dat wij jouw bestelling nog op tijd kunnen wijzigen of annuleren.
Kan ik mijn bestellingen ook ophalen?
Antwoord:
Op dit moment bieden wij alleen de optie om het te verzenden aan en is het niet mogelijk om bij ons bestellingen af te halen. Uiteraard is dit een service die wij graag willen toevoegen. Zodra dit mogelijk is dan zal dit hier worden gecommuniceerd. Wij hopen desondanks op je begrip.
Ik wil mijn bestelling laten versturen naar een ander adres. kan dat?
Antwoord:
Ja! Op de afrekenpagina kun je selecteren om naar een ander adres te versturen. Klik het vinkje aan, en vul de gegevens van het afleveradres in.
Ik wil mijn bestelling wijzigen. Kan dat?
Antwoord:
Dat is in principe mogelijk. Houdt er wel rekening mee dat dit afhankelijk is hoe snel je dit doet na het bestellen. Wij adviseren je dit telefonisch aan ons door te geven via 013-2340034.
Ook is het mogelijk om zonder een geplaatste bestelling bij ons langs te komen. Houd er wel rekening mee dat wij niet kunnen garanderen dat het product wat jij graag wil bestellen op voorraad is. Kijk voor de zekerheid in de webshop of het product op voorraad is of neem telefonisch contact met ons op via 013-2340034.
Mijn orderbevestiging klopt niet. en nu?
Antwoord:
Indien je orderbevestiging niet klopt dan verzoeken wij je om zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen via e-mail op info@kitshop.nl of telefonisch via 013-2340034 zodat wij dit meteen voor je kunnen aanpassen.
Ik heb de bestelling afgerond en ontdek dat ik nog iets wil bestellen. Hoe voorkom ik dat ik 2x verzendkosten moet betalen?
Antwoord:
Voor verzending in Nederland kun je bij PostNL pakketten tot 23 kilo opsturen. Indien jouw bestelling onder de 23 kilo zit kan er dus nog wat bij. Dit kan alleen met een adres in Nederland. Om beide orders samen te voegen neem dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons op via 013-2340034 of stuur een e-mail naar info@kitshop.nl. Uiteraard doen wij ons best om dit voor elkaar te krijgen maar wij kunnen niet garanderen dat dit uiteindelijk gaat lukken.
Ik wil mijn bestelling annuleren. Hoe doe ik dat?
Antwoord:
In de meeste gevallen is het mogelijk om jouw bestelling te annuleren, mits deze ons magazijn nog niet heeft verlaten. Indien je jouw bestelling wil annuleren neem dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons op via 013-2340034 of stuur een e-mail naar info@kitshop.nl.
Zijn producten die op “op voorraad staan” daadwerkelijk aanwezig in jullie magazijn?
Antwoord:
Ja! Indien op de website een product “op voorraad” staat dan zijn deze ook daadwerkelijk in het magazijn aanwezig en dus ook direct leverbaar. Eventuele fouten voorbehouden.
Moet er BTW over verzendkosten worden betaald?
Antwoord:
Ja! Bij een bestelling onder de € 50,00 (excl. BTW) berekenen wij verzendkosten, hierover moet dus BTW over betaald worden.
Over het totaalbedrag op de factuur berekenen wij altijd BTW, dit inclusief de verzendkosten.
Betalen
Welke betaalmethodes hebben jullie?
Antwoord:
Bij ons kunt u op de volgende manieren uw betaling doen:
Kan ik op rekening kopen?
Antwoord:
Particulier
Voor particuliere klanten verloopt het bestelproces via de webshop. Hierbij is het mogelijk om betalingen te voldoen via de aangeboden betalingsopties in de webshop. Ook bieden wij de optie om een factuur later te betalen met ‘Klarna betaal later’.
Zakelijk
Voor zakelijke klanten is het mogelijk om op rekening te kopen. Dit kan op initiatief van de klant aangevraagd worden zodra er een zakelijk account is aangemaakt. In overleg met de klantenservice wordt er bepaald of, en hoeveel, limiet de klant krijgt en wat de betalingstermijn wordt. Hierbij dienen alle openstaande facturen tevens eerst voldaan te zijn.
De eerste bestelling dient altijd direct betaald te worden.
Factuur
Ontvang ik de factuur per post of e-mail?
Antwoord:
Wij versturen al onze facturen per e-mail. Naast dat dit efficiënter is, sparen we hiermee ook nog eens het milieu.
Er staan onjuiste gegevens op mijn factuur. En nu?
Antwoord:
Indien er onjuiste gegevens op jouw factuur staan neem dan zo spoedig mogelijk telefonisch contact met ons op via 013-2340034 of stuur een e-mail naar info@kitshop.nl om samen tot een oplossing te komen.
Waar vind ik mijn factuur?
Antwoord:
Je kunt je facturen terugvinden en downloaden in je account. Eenmaal ingelogd klik je op ‘mijn bestellingen’ voor je besteloverzicht. Ga naar de juiste bestelling en klik op ‘details’. Vervolgens verschijnt er ‘n knopje met ‘download je factuur’.