Verzendinformatie
Verzenden
Welke verzendmogelijkheden zijn er?
Antwoord:
Bij KITSHOP.nl bieden wij onze pakketten aan via PostNL. PostNL bezorgt pakketten van maandag tot en met zaterdag in verschillende tijdvensters.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Antwoord:
Voorraadartikelen die vóór 16:00 uur besteld zijn worden dezelfde dag nog verzonden. Normaal gesproken worden leveringen de volgende dag aangeboden. De bezorgduur van pakketten naar het buitenland hangt af van de bestemming.
Is het mogelijk om een specifieke leverdatum te kiezen?
Antwoord:
Ja! Kies bij het bestellen voor de gewenste afleverdatum en wij zorgen ervoor dat uw pakket die dag wordt aangeboden.
Hoe laat wordt mijn bestelling geleverd?
Antwoord:
In de e-mail die je ontvangt met de track & trace code zie je het verwachte tijdvak van de levering. Helaas hebben wij geen invloed op de levertijden van onze koeriersdiensten.
Krijg ik een track & trace?
Antwoord:
Ja! Zodra jouw levering verzonden wordt ontvang je een e-mail met daarin jouw track & trace code waarmee je jouw pakket live kan volgen.
Wat zijn de verzendkosten?
Antwoord:
Bij bestellingen onder de € 50,- (excl. btw) brengen wij € 6,35 (excl. btw) in rekening voor verzending binnen Nederland. Bij bestellingen boven de € 50,- (excl. btw) verzenden wij gratis binnen Nederland.
Indien de bestelling naar België en Duitsland wordt verzonden dan brengen wij hiervoor € 8,65 (excl. btw) in rekening.
Is een intracommunautaire levering mogelijk?
Antwoord:
Ja! Indien je aan de gestelde voorwaarden voldoet van de Belastingdienst dan kun je op de afrekenpagina je buitenlands BTW-nummer invoeren. Hierdoor wordt automatisch de BTW niet berekend. Wij leveren aan België en Duitsland.
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Antwoord:
Ja! Wanneer je bij het verzendadres het buitenlandse adres invult wordt automatisch de juiste porto berekend. Wij verzenden naar België en Duitsland.
Wat voor verpakking gebruiken jullie?
Antwoord:
Wij hergebruiken zoveel mogelijk verpakkingen en opvulmiddelen. Het kan daarom voorkomen dat je bestelling in een doos komt van een ander merk dan je verwacht.
Wat voor verpakking gebruiken jullie?
Antwoord:
Wij hergebruiken zoveel mogelijk verpakkingen en opvulmiddelen. Het kan daarom voorkomen dat je bestelling in een doos komt van een ander merk dan je verwacht.
Bezorgen
Help mijn pakket is niet aangekomen. Wat nu?
Antwoord:
Indien jouw pakket niet is aangekomen, dan verzoeken wij je ons een e-mail te sturen naar info@kitshop.nl of om telefonisch contact met ons op te nemen via 013-7855841. Dan gaan wij ons best doen om het pakketje te traceren en anders komen we samen tot een oplossing.
Wat als ik niet thuis ben wanneer de bestelling bezorgd wordt?
Antwoord:
Indien je niet thuis bent op het moment van bezorging en het pakket ook niet bij je buren kan worden afgegeven, dan wordt jouw pakket de volgende dag bij een PostNL ServicePoint in de buurt afgeleverd. PostNL informeert jou hierover per 1 juli 2022 alleen nog maar digitaal.
Met welke vervoersbedrijven werken jullie?
Antwoord:
Wij werken samen met PostNL.
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Antwoord:
Ja! Wij verzenden ook pakketten naar België en Duitsland.
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd geleverd is?
Antwoord:
Indien jouw bestelling beschadigd is geraakt, dan verzoeken wij u ons een e-mail te sturen met foto’s naar info@kitshop.nl of om telefonisch contact met ons op te nemen via 013-2340034. Vanzelfsprekend gaan wij dan zo snel mogelijk op zoek naar een gepaste oplossing.
Let op! Purschuim kunnen wij helaas niet retour nemen. Wanneer Purschuim langere tijd plat heeft gelegen kan het interne ventiel dicht/vast gaan zitten. Na verloop van tijd zijn deze dan ook niet meer te gebruiken. Buiten het magazijn om is het voor ons helaas niet meer te controleren.
Ik heb de verkeerde goederen besteld. Wat nu?
Antwoord:
Het kan helaas gebeuren dat je de verkeerde goederen hebt besteld. Indien dit het geval is vragen dan verzoeken wij je om ons een e-mail te sturen naar info@kitshop.nl of om telefonisch contact met ons op te nemen via 013-2340034.
Ik heb mijn antwoord niet gevonden in bovenstaande lijst. Wat nu?
Antwoord:
Stuur je vraag aan ons via de contactpagina op de webshop of stuur een e-mail naar info@kitshop.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op om je vraag te beantwoorden.
Waar kan ik met mijn klachten terecht?
Antwoord:
Klachten kunnen telefonisch worden doorgegeven via 013-2340034 of per e-mail via info@kitshop.nl