Retourneren
Kan ik mijn bestelling (deels) retourneren?
Antwoord:
Ja! Volgens het wettelijke herroepingsrecht heb je 14 dagen bedenktijd. Indien je jouw bestelling (deels) wil retourneren, dan mag u de ongeopende en niet gebruikte producten retour sturen. Houd met uw retourzending rekening met 10 dagen verwerkingstijd en dat u zelf de retourkosten betaalt.
Waarom kan Purschuim niet geretourneerd worden?
Antwoord:
Wanneer Purschuim langere tijd plat heeft gelegen kan het interne ventiel dicht/vast gaan zitten. Na verloop van tijd zijn deze dan ook niet meer te gebruiken. Buiten het magazijn om is het voor helaas niet te controleren.
Hoe meld ik een retourzending aan?
Antwoord:
Indien je jouw bestelling wil retourneren neem dan telefonisch contact met ons op via 013-2340034 of stuur een e-mail naar info@kitshop.nl
Let op! Purschuim kunnen wij helaas niet retour nemen. Wanneer Purschuim langere tijd plat heeft gelegen kan het interne ventiel dicht/vast gaan zitten. Na verloop van tijd zijn deze dan ook niet meer te gebruiken. Buiten het magazijn om is het voor helaas niet te controleren.
Wie betaalt de retourkosten?
Antwoord:
De verzendkosten van een retourzending van de bestelde producten zijn altijd voor de koper. Nadat wij alle producten terug hebben ontvangen in ons magazijn en gecontroleerd, storten wij het bedrag van de bestelde producten terug op je bankrekening. De verzendkosten die je bij het bestellen moest betalen krijg je ook terug indien je de complete bestelling retour stuurt.
Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?
Antwoord:
Nadat wij de retour ontvangen bestelling hebben verwerkt ontvang je de terugbetaling binnen 10 werkdagen terug op de rekening waarmee de betaling is gedaan.
Ik heb mijn antwoord niet gevonden in bovenstaande lijst. Wat nu?
Antwoord:
Stuur je vraag aan ons via de contactpagina op de webshop of stuur een e-mail naar info@kitshop.nl en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om je vraag te beantwoorden.
Waar kan ik met mijn klachten terecht?
Antwoord:
Klachten kunnen per e-mail gerapporteerd worden via info@kitshop.nl. Graag een complete beschrijving van de klacht en mits mogelijk ontvangen wij graag foto’s om de klacht te kunnen beoordelen.